[itzul] "terminado de sayaz"

Sebas sebasbe a bildua euskalnet.net
Al, Aza 16, 13:17:55, CET 2009

Euskalbarran dagoen "CorpEus" erabiliz, lau sarrera gutxienez azaltzen dira.
Hau da horietako bat:
* XII. mendeko <http://eu.wikipedia.org/wiki/XII._mende> agirietan agertzen
da lehenengoz **Sayaz izena, gaur egun **Zehatz auzoa bezala ezagutzen
duguna. Auzoaz gain ibar osoak hartzen zuen izen hau.
Urola<http://eu.wikipedia.org/wiki/Urola>ibaitik hasi eta
Ernio <http://eu.wikipedia.org/wiki/Ernio> mendirainoko sailak zituen:
Getaria <http://eu.wikipedia.org/wiki/Getaria_%28Gipuzkoa%29>,
Zumaia<http://eu.wikipedia.org/wiki/Zumaia>,