[itzul] cuento de hadas

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
Or, Aza 20, 12:31:21, CET 2009

"hada" kontzepturako "maitagarri" erabiltzen da.

beraz, "maitagarri-ipuinak" ala "maitagarrien ipuinak" izan liteke.

baina, "cuentos de hadas" horrekin adierazi nahi dena, beharbada,
"ipuin miragarriak" edo "ipuin miresgarriak" izan liteke.

x.