[itzul] 'Turismo rural' dela eta

Sergio Azkarate Beitia xuxen a bildua goiena.com
As, Urr 20, 17:44:18, CEST 2009

Arratsalde on.

Aspaldiko eztabaida batekin nator; 'Itzul'-en orain dela sei bat urte
irten zen eta ordutik hona ez dut eztabaida horren berririk izan.

Adibidez:

Alfontso Mujikak, bere garaian, bereizketa egin zuen 'landa-turismo'
eta 'baserri-turismo-ren artean; 'baserri-turismoa' 'landa-turismoa'
egiteko moduetako bat dela esan zuen. Eta hori agertzen da 'Elhuyar'
hiztegian.

'Berria'-ren estilo liburuan, berriz, 'nekazaritza turismo' eta
'landa turismo' agertzen dira, gioi barik. Baina, adibidez, ez da
'baserri-turismo' agertzen.

Hortaz:

Turismo rural -> landa-turismo

Turismo rural (en casa de labranza) -> baserri-turismo

Eta nekazaritza-turismo eta baserri-turismo sinonimotzat jo ditzakegu?

Bide batez, nik neuk gioiarekin idatziko nituzke.

Ze diozue?

Eskerrik asko.

Sergio

GOIENA