[itzul] nola esan "pestaña"

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Ast, Api 29, 02:45:02, CEST 2010

Nik uste dut pestaña, agerian dagoen fitxaz gain aukeran dauden
bertzeak aise irist ahal izateko eskuragarri lagatako
fitxa-"eskualdetxoa" edo dela.

Aurreko mezuan aurkeztutako proposamenez beste, agian hel-, ager- edo
irits- bezalako aurrizkiekin eta gune, eskualde edo mutur tankerako
oinarriekin euskal ordain egoki bat aton daiteke.

--
Eneko Gotzon Ares.
Donostia.