[itzul] nola esan "pestaņa"

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Ast, Api 29, 00:29:05, CEST 2010

On 28/04/2010, at 19:32, Julen wrote:

> Software libreko lokalizazioetan "fitxa" erabili izan da betidanik:
> http://eu.open-tran.eu/suggest?q=pesta%C3%B1a&src=eu&dst=es&mode=suggest

Serbitzariaren barne-huts batengatik [1] ezin izan dut Julenek
proposatutako estekako weba iritsi.

Nire ustez, eta apaltasun osoz adierazten dut, gaztelaniar interfaze
grafikoetan pestaņa legez ulertzen dudana ez dator bat fitxa hitzarekin.

Ene aburuz egokiago da irtengune, mutur, erlaitz edo antzeko hitzen
ildoa hartzea.

Post-data: Ez badut gaia behar bezala ulertu, barka, otoi.

[1] 500 Internal Server Error. Server got itself in trouble.
--
Eneko Gotzon Ares.
Donostia.