[itzul] requinto

Nerea Galarza Arana nereagalarza a bildua hotmail.com
Ast, Api 29, 11:06:47, CEST 2010

Kaixo:

Uste dut "requinto" terminoa hainbat musika tresnari aplika dakiokeela, baina badakit klarinetearekin lotuta asko erabiltzen dela.
Klarinete arrunt bat Si bemolean dago afinatuta eta "rekinto" bat Mi bemolean. Hortaz, rekintoa, Mi bemolean afinaturiko klarinetea litzateke. Bestalde "rekinto" eta "errekinto" gisa itzulita ere ikusi dut.

Baliagarri izango zaizulakoan...
Nerea.

> Date: Thu, 29 Apr 2010 10:57:52 +0200
> From: amaia.apalauza a bildua gmail.com
> To: itzul a bildua postaria.com
> Subject: [itzul] requinto
>
> Egun on:
>
> Musika-arloko terminoa da "requinto". Hona Wikipediak dakarren definizioa:
>
> *Requinto* es un término empleado en español y portugués para designar a una
> versión de tono más alto o más bajo de un instrumento. Por tanto en las
> diferentes familias encontramos instrumentos con este nombre:
>
>    - Requinto (aerófono)<http://es.wikipedia.org/wiki/Requinto_(aer%C3%B3fono)>
> [...]

Recibe un SMS de tu Hotmail vayas donde vayas. ¡Date de alta!
http://home.mobile.live.com/MobileAttach.mvc/?mkt=es-es