[itzul] requinto

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Ast, Api 29, 14:18:14, CEST 2010

Kaixo:

Instrumentuaren intonazioa aparte utzita (Mib, Lab...), uste dugu 'klarinete
sopranino' nazioartekoagoa dela (en: 'sopranino clarinet';  fr: 'clarinette
sopranino', 'petite clarinette' ), nahiz eta 'errekinto' erabiltzen den.
Gainera, kontuan izan 'errekinto' hitza klarinete ez diren beste instrumentu
batzuen izena ere badela.

Klara