[itzul] Pelota y empollón

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
Ost, Abe 1, 14:27:55, CET 2010

"empollón" kontzepturako, "aulkibero" ikusi izan dut, eta kasu
batzuetan balio dezake (ez beti).

"pelota" horretarako, berriz, "zuri"ren bidetik jo daiteke, baina
hitza bere horretan itzuli ordez, hobe esaldiari buelta bat emanda;
adibidez, "irakasleari zurikerian ari zaio beti".

bigarrenerako aholku hori lehen berbarako ere ez dator gaizki, noski,
baina sarri ez da posible.

x.