[itzul] AZUR

Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON) mikel.taberna.irazoqui a bildua cfnavarra.es
As, Ots 9, 08:25:26, CET 2010

Ainara,
ez naiz gai honetan aditua, baina noizbait zerbait behar nuela eta, bilaka hasi eta Ermuko Udalaren web guneko atal honetara iritsi nintzen: http://www.ermua.es/pags/municipio/eu_terminos_heraldicos.asp

Beharbada zerbaitetarako balioko dizu...

Mikel

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Gotzon Egia
Enviado el: martes, 09 de febrero de 2010 7:56
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] AZUR

> itzulpen txiki bat egiten ari naiz frantsesetik, eta jakin nahiko
> nuke nola euskaratuko zenukete heraldikan erabilia eta armarrietako
> kolore jakin bat adierazteko termino hori:
>
> D'AZUR...

Definizioa:

«L'azur est un émail héraldique de couleur bleue»
http://fr.wikipedia.org/wiki/Azur_%28h%C3%A9raldique%29

Agian, Xan Othaburuk esandakoaren haritik, «zeru-urdina» izan daiteke.
Emaiozu begiratu bat 2tzulen Patxi Petrirenak idatzi zuen «Koloreak»
artikuluari (http://www.eizie.org/2tzul/siglen-deklinabidea), batik bat
4. puntuari.

--
Gotzon Egia