[itzul] Hartas de aguantar

Gerardo Markuleta gmarkuleta a bildua euskalnet.net
Iga, Ots 14, 11:46:39, CET 2010

> Nik pentsatu nuen "nahikoa dinagu" ez ezik "nahiakoa diagu" ere esaten zuela
> testuak, eta horregatik baztertu nuen alokutiboa.
> Patxi

Ops! Nik uste nuen arazoa hain zuzen ere horixe zela, femenino hori, "hartas", nola eman labur antzean euskaraz (edo nik ikusi ez nuen a bilduren bat zegoen tartean?).
Aurrekoan boteprontoan idatzitakoari gehitzeko:

"Nahikoa (jasan) dinagu!"
"Nahikoa eutsi zionagu!"
"Nahikoa irentsi dinagu!"
"Honaino heldu gaitun!"

"(Eusten/Jasaten) Leporaino/ Kokoteraino gauden!"
"(Eusten/Jasaten) nazkatu gaitun!"

"Titietaraino!" aukerak, bai, ohartzen naiz, oso leku eta testuinguru gutxitarako balio du (ez ahal zen inor ofendituko!).