[itzul] Meskita / mezkita eta Zehazki hiztegiaren agintea

Asier Sarasua asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Ast, Urt 14, 12:24:42, CET 2010

Kaixo.

Euskaltermek, Elhuyarrek, Labayruk eta 3000k "meskita" idatzi behar
dudala esan didate. Gaur ikusi dut Zehazki hiztegia EHUren webgunean
kontsulta daitekeela, eta hor "mezkita" dakar:
http://ehu.es/ehg/cgi/zehazki/bila?m=has&z=mezquita

Gainera, zera dio: "/meskita/ idaztea /Biskaia/ idaztea bezalaxe da"

Oro har, zalantza bat daukat Zehazki hiztegiarekin: beste hiztegi eta
corpus batzuetan ematen den informazioaren parekoa dela ulertu behar
dut, ala goragoko apal batean jarri behar dut? Ia ia Euskaltzaindiaren
hiztegi "ofizioso" bezala?

--
Hurrengo arte.