[itzul] Meskita / mezkita eta Zehazki hiztegiaren agintea

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Ast, Urt 14, 13:15:28, CET 2010

Nik ez diot esango Asierri zein apaletan zein liburu jarri behar duen.

Hiztegi Batuaren 2. itzulia egiten ari da orain Euskaltzaindiak, denok
dakigun moduan. E letraraino argitaratua dago 2. itzulia.
Lehen itzulian ez zen sartu <meskita/mezkita> hitza.
Bigarren itzulian hitz hori sartzea proposatuko du Hiztegi Batuko
lantaldeak. Eta hauxe da proposamena (gero, euskaltzainek nahi dutena
erabakiko dute: hitza sartzea edo ez sartzea, hasteko; eta, sartzekotan,
zein grafiaz):

*meskita *iz.

meskita* e. *meskita*

Alegia, <meskita> grafia onartzea eta <mezkita> grafia gaitzestea.

Norberak erabaki behar du nola jokatu arautzen ez den bitartean. Nik,
adibidez, gaur egungo erabilera nagusiari erreparatuko nioke (Ikus,
adibidez, Ereduzko Prosa).

Alfontso