[itzul] Meskita / mezkita eta Zehazki hiztegiaren agintea

Asier Sarasua Garmendia asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Ast, Urt 14, 14:18:07, CET 2010

 <jon-agirre a bildua ...> writes:

> Ez dakit zerk pentsaraz lezakeen Zehazkik aginte edo itzal handiagoa
> duela bestek baino (nik ez jakitea ez da esanguratsua, hala ere),
> Sarasolafobiagatik ez bada, behintzat.

Sarasolafilia izango da, ez? :D :D :D

"/meskita/ idaztea /Biskaia/ idaztea bezalaxe da" ->
Nik zera ulertu dut: aizue, beste leku batzuetan
"meskita" ikusiko duzue idatzita, baina "mezkita"
idatzi behar da. Zehazkin gauzak nola esaten diren
pentsaraz lezake aginte handiagoa duela.

Zalantza hemen sortu da:
http://eu.wikipedia.org/wiki/Eztabaida:Meskita

Asier.