[itzul] Reconocer=ezagutu (lehen Nik enkargatua izan nahi nuen...)

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Uzt 13, 13:08:48, CEST 2010

Bai, Gotzon, arrazoi duk: ez diat ondo adierazi buruan nuena,
"(merezimenduak) ezagutu"ren "(merezimenduak) aitortu" zentzuaz ari
bainintzen soilik (OEHko 2. adiera).

Bestalde, kalko hitzak ez dik gaitzespen-zentzurik niretzat, eta, hain
zuzen ere, "erantzule" kalkoaren alde egiteko egin nian aipu hori (eta
OEHan adibide garbirik ez datorrelako "responsable" adieran).

Nire ustez, "reconocer" eta "responder" hitzen oinarrizko adierarekin
nahas daitezkeelako saihesten ditugu adiera bereziotan  "ezagutu" eta
"erantzun" aditzak eta haietatik eratorritako hitzak.

Fresko ibili.