[itzul] FW: Bilbon zergatik ETBren albistegietan Nerbioi ?

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Eka 18, 08:02:11, CEST 2010

baina ETB,  gaztelaniazkoan , izen   gaiztoa edo okerra,   izena oker.
jatorrizkoaren ordezkoa.
beraz, albistea  ez  dago guztiz   zuzen.

http://www.eitb.com/videos/eltiempo/actualidad/detalle/446280/bilbao-muy-pendiente-rio-nervion/

http://www.eitb.com/eltiempo/detalle/446247/el-temporal-se-aleja-euskadi/

"También a primera hora de la tarde se desalojaron a los trabajadores
del polígono Lezama-Legizamon, en Basauri, por su cercanía al tramo
donde el río Ibaizabal desemboca en el Nervión."

Hau ez da    egia.

Nerbión ibaia, laburragoa  eta ur-emari     gitxiago dauka.  Delikatik
Urbira BAsaurira   Nerbioi laburragoa da   Ibaizabal baino.

Bizkaiko errekak
<http://www.bizkaia.net/home2/Temas/DetalleTema.asp?Tem_Codigo=2381&Idioma=EU>

Erreken luzera  eta  ur-emaria dira   parametro bi  erabakitzeko zein
dan erreka nagusia eta   "menpekoa" .  Gomez Tejedor egilearen liburu
baten, agertzen da  hori; los Ríos en Vizcaya, temas vizcainos
<http://www.bizkaia.net/Ingurugiroa_Lurraldea/Hidrologia/irudiak/barruan/Rios_Bizkaia.jpg>

Erreken luzera <http://www.euskomedia.org/aunamendi/20397/122178?op=7>

Geografian eta eskoletan  emoten diran   ikasgaietan ere eragina
dauka,   euskeraz zein gaztelaniaz emoten danean.  eta   inoiz
telebistako/ egunkarietako  lehiaketetan egindako galderetan ere bai ,
sari potoloa dagoenean tarteko.
" Bizkaiko   erreka nagusia".      Gobela, Kadagua, Nerbioi   eta
Arratia  errekak, edo ibaiak,    elkarrekin  gauza    bera daukate,
urak , Ibaizalera doazela edi isurtzen direla..

.

--
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea

Euskera Zerbitzua
Garikoitz Etxebarria
euskera a bildua uribekosta.org

Gatzarrine 2

48600 Sopelana Bizkaia
? 946762674

LEGEZKO OHARRA / AVISO LEGAL / LEGAL ADVICE
Mezu honek isilpeko informazioa gorde dezake, edo jabea duena, edota legez babestuta dagoena. Zuri zuzendua ez bada, bidali duenari esan eta ezabatu, inori berbidali edo gorde gabe, legeak debekatzen duelako mezuak erabiltzea baimenik gabe.

Este mensaje puede contener información confidencial, en propiedad o legalmente protegida. Si usted no es el destinatario, le rogamos lo comunique al remitente y proceda a borrarlo, sin reenviarlo ni conservarlo, ya que su uso no autorizado está prohibido legalmente.

This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. If you are not the intended recipient of this message, please notify it to the sender and delete without resending or backing it, as it is legally prohibited.