[itzul] Euskal Herriko agintaritzaren aldizkaria badabil?

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Eka 23, 09:27:16, CEST 2010

Ez,    googlen bidez ondorengoa bilatzeko,   es ostensible, manifiesto e
indiscutible,
lotura hau   agertu zait ,
www.euskadi.net/*bopv*2/datos/2007/07/0703955a.pdf  / /
hor sakatuta   , esandako amaitza.

Boletinean,   egun horretakoa, 2007-7-16,   bilatuta arazo bera,
Oraintxe zabaldu dot 2008ko abenduko  31ko PDFa,  eta ezin zabaldu PDFa .
baina   2009ko azaroko bat zabaldu  dot eta arazo barik.

Gaurko boletinean sartuta PDFa  ikusteko   ez daukat arazorik. Nahi
dodana  PDFn aurkitu,   baliokideak zelan emon izan diren aurrez-aurrez
ikusteko.

Eskerrak aurrez
Garikoitz

Testu formatoan, ikusten dot, baina  baliokideak zelan emon izan diren
ez ditut aurkitzen..

--
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea

Euskera Zerbitzua
Garikoitz Etxebarria
euskera a bildua uribekosta.org

Gatzarrine 2

48600 Sopelana Bizkaia
? 946762674

LEGEZKO OHARRA / AVISO LEGAL / LEGAL ADVICE
Mezu honek isilpeko informazioa gorde dezake, edo jabea duena, edota legez babestuta dagoena. Zuri zuzendua ez bada, bidali duenari esan eta ezabatu, inori berbidali edo gorde gabe, legeak debekatzen duelako mezuak erabiltzea baimenik gabe.

Este mensaje puede contener información confidencial, en propiedad o legalmente protegida. Si usted no es el destinatario, le rogamos lo comunique al remitente y proceda a borrarlo, sin reenviarlo ni conservarlo, ya que su uso no autorizado está prohibido legalmente.

This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. If you are not the intended recipient of this message, please notify it to the sender and delete without resending or backing it, as it is legally prohibited.