[itzul] AAFF

koldo morales kmorales a bildua euskalnet.net
Al, Eka 28, 18:13:26, CEST 2010

Testuingurua ikusita, ematen du "area funcional" izan litekeela horren
esanahia ("area funcional de Durango" askotan aipatzen da
lurralde-planeamenduko agiri ofizialetan), baina bitxia da AAFF siglak
agertzea, horrek plurala adierazten baitu.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre
de Itzulnet Itzulpen Zerbitzuak
Enviado el: lunes, 28 de junio de 2010 17:39
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] AAFF

Kaixo denoi,

Atxondoko Hirigintza Planeamenduarekin ari naiz eta honako esaldi hau
agertzen zait:
El Territorio de Atxondo es uno de los principales componentes del
*AAFF* de Durango y se sitúa entre Durango y Elorrio.

Norbaitek ba al daki zeri erreferentzia egiten dioten AAFF sigla horiek?
Zoratzen ari naiz horrekin eta ezin inon aurkitu.

Mila esker aldez aurretik!