[itzul] "Café sostenible"

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ast, Mar 4, 10:01:29, CET 2010

	Nik, Juanen aldean, gai bakar bat ikusten dut kontu honetan:
Euskaltzaindiaren (ustezko) erabakiaren desegokitasuna.

	Argi dezadan ezer baino lehen parentesi barruko "ustezko" hori,
Euskaltzaindiak, oraingoz, «garapen iraunkor» besterik ez baitu erabaki.
Euskaltzaindiaren hitza.

behar dela. Orduan, filosofia, psikologia eta pragmatika guztiak alferrik
dira.

	Zergatik ateratzen dira diziplina horiek guztiak plazara dantzara?
adierazteko -ez dugulako egoki sentitzen-. Eta egokia ez denez, orduan
hasiko gara hausnartzen «responsible coffee» ere esaten dutela, eta
euskaraz, beharbada, hortik jo dezakegula...

	Beharbada ez; hortik ere jo behar dugu, baina «sustainable coffee»
ere badela ahaztu barik, eta jakitun egonda kafearen kontua konpontzeak ez
duela «sostenible» oldea konponduko.

Asier Larrinaga