[itzul] zer ikusi dauka?

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
Or, Maiatza 28, 09:28:30, CEST 2010

zerikusiari buruzko galderak egiten ditugunean arazoak sortzen zaizkigu.

halakoak maiz antxean iristen dira nire eskuetara:

"zer ikusi dauka horrek nik esandakoarekin?"

ahoz esaten da, baina gramatika aldetik dudazkoa behintzat bada.

"zer zerikusi du..." zuzenagoa litzateke, baina nahiko artifiziala.

alternatiba moduan, "zer ikusteko dauka..." edo "zer du ikusteko
(rik)..." bezalakoak proposatu ohi ditut nik.

inork badu honen gainean zeresanik?

xme