[itzul] zer ikusi dauka?

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Or, Maiatza 28, 12:51:33, CEST 2010

Nire bilaketa arinak balio badu, OEHn ez da ageri "zer zerikusi"
sekuentziarik. Bai, ordea, "zer du/dauka zeikusirik",

"Zer ikusteko du/dauka" bai ageri dela, jakina (erregistro apalean
ageri ere, Agurtzane).

Sakondu nahi duenak, badu bazka.