[itzul] zinpeko itzulpena gaztelaniatik turkierara

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Or, Aza 5, 11:16:45, CET 2010

Egun on, Koldo:

Bai, neuk ere begiratu dut eta Rafael Carpinterorekin harremanetan jarri ere
bai.

Carpinterok esan dit orain ez duela zinpeko itzulpenik egiten; are gehiago,
esan dit aspaldi ez diela daturik ematen Ministerioekoei, eta ez duela
ulertzen zergatik ageri den bertan.

Hori da hori burokrazia, antza.

Eskerrik asko Espainiako Zinpeko Itzultzaileen Elkartearen telefonoagatik.
Deituko dut.

Ondo izan eta eskerrik asko,

iratxe

Koldo Biguri<kbiguri a bildua yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 05a
10:45):

--
Iratxe Ormatza Imatz
BERBA hizkuntza-zerbitzua