[itzul] zinpeko itzulpena gaztelaniatik turkierara

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Or, Aza 5, 12:06:40, CET 2010

Egun on:

Jakin izan dut estatuan ez dagoela turkierako zinpeko itzultzailerik.
Turkiako enbaxadak itzultzaile-zerrenda bat du, haiek itzuli eta enbaxadak
berak jartzen dio dokumentuari behar duen zigilua.

Inork inoiz horrelako informaziorik behar badu, hortxe dauka.

Ondo izan,
iratxe

BERBA iratxe ormatza imatz<iraberba a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko azaren 05a 11:16):

--
Iratxe Ormatza Imatz
BERBA hizkuntza-zerbitzua