[itzul] Ladrillazo

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Al, Aza 22, 13:28:56, CET 2010

Kaixo, Amaia:

"Adreilumauka" edo "adreilupagotxa" bururatu zait lehenik, baina gero
pentsatu dut, kolpeak kolpe, "harrikada"ren eredu bera balia daitekeela,
anbiguotasuna bera ere hitzaren "kontundentzia"ren parte baita, eta ez
legokeela hain gaizki "adreilukada" edo, aukeran hobeto, "adreiludanba",
eztanda-efektu eta guzti.

"Adreiluz/porlanez urretzea" edo antzekoren bat izan liteke beste aukera
bat.