[itzul] Jerga itzulpenen laguntza bila

Kaiet Estrada kaiet1 a bildua euskalnet.net
Al, Aza 22, 15:56:27, CET 2010

Kaixo:

Milesker erantzun duzuen guztioi, lagungarri gertatu zaizkit. Azkenean bat
baino gehio ezagun bai, baina ez erabiliaren ez erabilian, erdoilduak baino
okerrago nituen. Erabat galdua eta inspirazio gabe nengoen.

Askotan, burua geuretan sartuta, ahal den zuzentasun gorena bila, kaleko
hizkuntza eta egun egunerokoa baztertzea egokitzen zaigu. Batzutan, beldur
naiz ere, gehiegizko zuzentasuna darabilgun. Ohartu gabe egun eguneroko
euskaraz hurruntzen ote noa? Hori ekiditzeko neronek kalean euskara gehio
egin nahi bai, baina ezin. Neure ingurunea euskaraz hitz egiteko ez da
batere egokia.

Saiatuko naiz esandako liburuak eskuratzen, interesgarriak dirudite.

Agian Durangora joango naiz. Han izan daiteke aukerarik liburu horiek
eskuratzeko?

- Alberto Telleriaren Berbeta Berua duzu, Badihardugu elkartearen webgunean
dagoena.
- IRAINKA. Euskal irainen bilduma. Joseba Aurkenerena eta beste. Ediciones
Mensajero.
- Hiztegi erotikoa Ramon Etxezarretarena

Milesker berriz.

Kaiet Estrada