[itzul] Genero-indarkeria

Joxe Mari Berasategi jxmbera a bildua euskalnet.net
Ast, Aza 25, 20:36:51, CET 2010

http://www.euskalnet.net/xgalarreta/artxiboak/marji39.pdf

GAUEKO ABENTURA
Xabier Galarreta

© Marjinalia Bilduma
© Xabier Galarreta

“Loto lorea”. Oso poetikoa. Etxeko balkoian loto asko landatuta dauzkat.
Eta hosto bakoitzean marrazkiak eginak dauzkat, eta miniaturazko olerkiak
ere bai. “Gero, gaua iristen denean, nigan dagoen basapiztia iratzartzen da
eta orduan nire emaztea jipoitzen dut konortea galtzen duen arte
”. Poetaren
beste aurpegia. Zenbat eta piztiagoa, orduan eta sentiberagoa
 poeta bezala.

http://www.bitarteko.com/node/202204?p=400
Bergara aldeko hiztegia
astua makillara letxe oittu. (b). esapidea. Egoera txar batera ohitu. Aren
andria astua maikillara leztxe einda euan. (AAG Eibes)

Ezertarako balio badizute...

Joxe Mari Berasategi