[itzul] Verduras y hortalizas

Asier asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Or, Aza 26, 08:53:50, CET 2010

Eneko Gotzon Ares <enekogotzon a bildua ...> writes:

> Ene ustez ortuari eta barazki sinonimo dira.
>
> Hiztegi Batuak eta Elhuyarrek berdura jasotzen dute.
>
> * Hala ere, berduratu (berdura, berduratzen) da-du ad: Hedatu,
> barreiatu. Munduan berduratuak diren euskaldunak.

Inoiz "verduras y hortalizas" itzuli behar izan dut, eta guztiz derrigorrezkoa
ez bada (alegia, itzulitako testuan ez badira bereizten), biak multzo berean
sartzearen alde egin dut, dela "barazkiak", "ortuariak" edo dena delakoa.

Asier.