[itzul] Donostiako Untzi Museoa

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ast, Ira 23, 14:10:59, CEST 2010

Egun on!

	Izendapenak errespetatzearen aldekoa naiz, baina ahal denean, zuzendu ahal bada, batasunaren eta zuzentasunaren... mesedetan zuzendu.

	Kasu honetan nire zalantza zera da, ea Ontzi Museoa edo Itsas Museoa den. Hau da Ontzi museoa baino gehiago. Horrela izanez gero, agian "Donostiako Itsaontzi Museoa" jarriz, zentzua zabalduko zitzaion.

	Agur bero bat,
					Bittor Arbizu

--

Message: 1
Date: Thu, 23 Sep 2010 12:13:39 +0200
From: Itziar <aztiri a bildua futurnet.es>
To: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Subject: [itzul] Donostiako Untzi Museoa

  Untzi Museoa izendapena errespetatu behar dugu, edo Ontzi Museoa jarri behar dugu? Interneten denetik ikus daiteke...
Beste kasu bat: CEA Centro de Estudios Ambientales / Ingurugiro Gaietarako Ikastegia. Horrela utzi behar dugu edo aldatu eta Ingurumen Gaietarako Ikastegia jarri?
Zuen iritzien zain,

Itziar