[itzul] Descaste, descastar

Echegaray Agara, Juan Pedro (Itzultzailea:NAO/BON) jon.etxegarai.agara a bildua cfnavarra.es
Ost, Api 6, 12:19:56, CEST 2011

 Gurean (goi-nafarrera) "kasatu" erabiltzen da horretarako.
Sagu, arratoi, untxi eta gisa horretakoak sobera ugaltzen direnean, "kasatu" beharrak direla aditzen da.

J.Etxegarai

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Asier Sarasua
Enviado el: miércoles, 06 de abril de 2011 11:06
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Descaste, descastar

Egunon.

Gasteizko Salburuko parkean "deskasteak" egiten dira urtero. Urmaelak
hustu eta arrain espezie exotikoak, lutxoak etab., hiltzen dira.

http://buscon.rae.es/draeI/SrvltConsulta?TIPO_BUS=3&LEMA=descastar

Ingelesez eufemismoak albo batera utzi eta "exterminate" edo "eliminate"
hitzak erabiltzen direla ikusi dut. Euskaraz "deskastatu" ikusi dut,
baina uste dut hori esateko modu hobeak egon daitezkeela. Nik zuzenean
"akabatu" esango nuke.

Iritzirik?

--
Gero arte.