[itzul] ER: ABDV

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Api 29, 10:57:09, CEST 2011

Zergatik dana   akronimoz josteko jarrera  hori ?

Nik  txikitu ( edo laurdendu )  egingo neuke horren sortzailea,
Hala ere, lagungarria izan daiteke Axun Aierbek idatzitako
Itzulpengintza-estrategiak  liburuan  jasotzen direnak kontutan hartzea
Itzulpengintza-estrategiak  ISBN 9788498601084.

Sortu akronimo bat eta  ibili munduan...

Garikoitz