[itzul] Faringealización

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Or, Abu 12, 12:50:19, CEST 2011

Nik uste dot ezin dala  hartu mailegu    hori inondik inora.  Uste dot
errezkeri hutsa   dala
gaztelaniaz  hartu dagiela  naoi daben moduan, baina hemen arllo
horretan dihardutenak euskeraz  buruari     buelta batzuk, emonda
burua   pixka bat, nekatuta  , ordain egokia aurkitu  behar dabe,
gaztelaniaren morrontza   errezean jausi  barik.
Nik ahaztuta  daukat frikari-afrikari   kontuak,   baina uste dot
eztarriaren-memoria  hortik ibiliko dala.

Garikoitz

11/08/2011 17:11(e)an, LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER(e)k idatzi zuen: