[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 91 bilduma, 1. zenbakia

Terminologia BiTEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ast, Abe 1, 17:32:29, CET 2011

Ondoko helbidean, zerrendaratzen diren mezuak agertzen dira. Berritu (freskatu) egin behar da azkenak azal daitezen; PCetan F5 funtzio-tekla sakatuta berritzen da.
Orriaren behealdean lerro berde bat dago, ondoan "Search" botoia duela. Arakatu nahi duzun hitza lerro horretan idatzi eta, botoia sakatutakoan, inork ezer azaldu badu hitz horri buruz, hortxe agertuko zaizkizu gaiari lotutako mezuak.
(Agian izago du bilaketa trunkatua egiteko aukera, baina, ez dakit nola egin daitekeen)
Beharbada, beste zerbait behar duzu. Ez dakit.

http://news.gmane.org/gmane.culture.language.basque.itzul

Ondo izan

Iņaki
BiTEZ LOGOS