[itzul] Rv: Valle/punta(Berriz ere)

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Al, Abe 12, 16:06:10, CET 2011

Energia hiztegi entziklopedikoan <puntako karga> edo <karga-erpin> eman
dira 'peak load' adierazteko:

puntako karga / karga egin: Energia elektrikoa banatzen duten sistemetan,
denbora-tarte jakin batean gertatzen den gehienezko eskaria. Adibidez,
astegunetan erpinak iluntzean gertatzen dira, kale edo etxeetako argiak
pizten direnean.

en: peak demand; peak load

es: carga de pico; punta de carga; demanda punta

fr: charge de pointe; pointe de charge"

Elhuyarren <punta> erabili ohi dugu (termino gehiagotan agertzen da;
adibidez, <kWp> (kilowatt-peak) delakoa <puntako kilowatt> egin izan dugu.

Gaztelaniazko "valle" hori (ingelesez, *<*trough**>) ez da Energia
hiztegian agertzen. EHUren <Energia elektrikoaren sistemen analisia eta
operazioa> liburuan (2010), <sakonune> erabili da.

trough hour / hora valle / sakonuneko ordu

peak hour / hora punta / puntako ordu

Alfontso