[itzul] palos de gigante

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
As, Ots 1, 13:44:19, CET 2011

Aupa berriro ere:

Nire zalantza ez dago lotuta slalomarekin (slalom erraldoia esaten zaio),
baizik eta "palos de gigantes" horrekin. Uste dut eski-jaitsieran jartzen
diren makilak-edo direla, baina ez dakit zelan esaten zaien euskaraz.

Dena dela, eskerrik asko,
iratxe

Ander Altuna-UEU<a.altuna a bildua ueu.org> igorleak hau idatzi zuen (2011eko otsren
01a 13:27):