[itzul] Ciudad Jardín - Donostian

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
As, Ots 22, 11:24:50, CET 2011

Lekua nahastu egin nuen eta ez zen Eguzkimendikoa, Loiolakoa baizik.
Topoaren obrei buruzko testua zen eta, Alesek dioenaren ildotik, guztiz 'toponimizatuta' agertzen da: "en Ciudad Jardín"; alegia, letra larriz eta artikulurik gabe.
Euskaraz mugatu gabe uzteak (Lorategi Hirin) inpresio arraroa ematen zidan eta 'Lorategi Hirian' utzi nuen azkenean

Mila esker bioi.

Iñaki Arrieta
[]