[itzul] euskaratutako haur eta gazteentzako liburuen zerrendarik?

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Ost, Ots 23, 15:05:19, CET 2011

Eskerrik asko, Karlos. Galtzagorrikoan sartu naiz, baina HABEkoan sartu
ezinik nabil, zuzenean HABEko web-gunean sartu eta liburutegian klik egin,
baina ezin sartu. Ez dakit momentuko arazoa izango ote den edo txarto
dagoen.

karlos del_olmo<karlos_del_olmo a bildua donostia.org> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko otsren 23a 14:55):

--
Iratxe Ormatza Imatz
BERBA hizkuntza-zerbitzua