[itzul] helbideak nola idatzi

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Ost, Ots 23, 22:49:48, CET 2011

Azken iturri honetan ikusi dut nik darabildan era, nahiz eta detaile
ttiki bat egon:

/Zumakadi ibilbidea, 16-3. ezk./

Nik atariaren zenbakia eta solairua, tartean marra dagoela, bereizten
ditut. Testuetan ez dakit egokiena den, baina datubase batean, non
helbide asko dagoen, erabilgarriago eta argiago zait honela:

Zumakadi ibilbidea, 16 - 3. ezk.

Bereizi gabe, iruditzen zait atari zenbakia eta solairua lotuegi
daudela, oso gauza desberdinak izaki. Eta atariak zenbaki bikoitza edo
hirukoitza duenean ez da lotuta jartzea bezalakorik:

Zumakadi ibilbidea, 16-18-20 - 3. ezk.

Edo izendapena bis denean:

Zumakadi ibilbidea, 16 bis - 3. ezk. (16 bis-3. ezk. ez zait egoki
iruditzen)

Mikel

az., 2011.eko otsren 23a 15:29(e)an, Txerra Rodriguez(e)k idatzi zuen:
> Beste iturri bat:
>
> http://www.ehu.es/azpidazki/default.asp?itemID=23
>

> Patxi Petrirena<petrirena a bildua gmail.com>  igorleak hau idatzi zuen (2011eko
> otsren 23a 15:28):

>>> tel.: 943 363040