[itzul] toponimia

txema txema a bildua leteitzulpenak.e.telefonica.net
As, Urt 18, 18:03:40, CET 2011

Errenteriakoari dagokionez, uste dut transkripzio-akats bat dagoela zure
testuan, Bº de Fandería baita auzo horren egungo izena behintzat, Fanderia
auzoa euskaraz, baliagarri  bazaizu.
ondo izan
txema
----- Original Message -----
From: "nere txuk" <neretxuk a bildua gmail.com>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Tuesday, January 18, 2011 5:43 PM
Subject: [itzul] toponimia

Kaixo Itzulkideok,

2011rako EAEko ertzen eta ibilguen berreskuratze- eta mantentze-lanen
programa ari naiz itzultzen, eta arazo batzuk ditut leku-izenekin, ea
zalantzak argitzen eta euskal izenak ematen lagun diezadakezuen:

Recuperación de margen en el río Urola en Azkoitia (ref. paralelo al camino
de Ribera).

Recuperación de margen en el río Oiartzun a su paso por el Bº de Bandería en
el T.M. de Errenteria.

Construcción de un retenedor de sólidos  en el arroyo Arenaga a su paso por
el Bº de la Virgen en el T.M. de Trapagarán

Mila esker aldez aurretik!

nere