[itzul] RITE, Eraikinetako instalazio termikoen erregelamendua, euskeratuta dago?

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
As, Uzt 26, 15:20:45, CEST 2011

  Kontu bat ,  edo bi,

RITE hori  siglatan emotea, jakin barik esan nahia    zein dan,

Arlo   horretako araudia , euskeratuta diñot.

Nik  neuk  gurago  neuke  hemen aginteak,  honako,   arautuko   baleu,
burujabeak izango ginatekelako.
baina oraingoz BOEn argitaratzen da,  eta  gero  tokian  tokiko
aginteak eskumenen  arabera, organu legegileak badabez,  gure kasuan,
Eusko Legebiltzarra, organu legegilea dan aldetik,    -----  Asamblea
Legegislativa   ---,   hainbat arlotako legeak egin  eta argitaru ahal
ditu,      baina  beste  eremu askotakoak  MAdrilgo gobernu zentralak
emoten ditu,  beraz gaztelaniaz,  euskera birritan morroi.

Baina beste Autonomi batzuk ez  daukate organu legegilerik,  ez daukate
legeak egiteko ahalmenik. teatro huts a egiteko baino   ez  diren
autonomiak,  ez dakit horietakoak diren  zorrez   leporaino dagozanak,
baina hori beste  barrika bateko txakolina da.

Garikoitz