[itzul] Clavicula Salomonis

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Or, Eka 17, 11:56:22, CEST 2011

Orain bai. Galdera egin nuen, gaztelaniazkoan 'La menor llave de
Salomon' zetorrelako. Nik 'la menor' horren arrastorik ez nuen topatu
Interneten. Mila esker, Garikoitz, eta mila esker besteoi ere.

Joxemari

17/06/2011 8:34(e)an, Garikoitz Etxebarria(e)k idatzi zuen: