[itzul] Vancouver protocol. Who age-friendly cities project, methodology

Traductores - Itzultzailea traductores.14407 a bildua vitoria-gasteiz.org
Al, Eka 27, 12:44:12, CEST 2011

   Kaixo Garikoitz, egunon....

  ... eta eskerrik asko. Hala ere, 11. gaiaren izenburuari erreparatuta
(Bibliografia-bilaketa automatizatuak medikuntzan), eta seguru ez nagoen
arren, nik uste zure lehen estekak aipatzen duen "Vancouverren araudia"
delakoa beste zerbaiti buruzko zerbait izango dela, bibliografia emateko
araudia edo....

   Ea ba bigarren estekaren bidetik zerbait aurklitzen dudan, adineko
pertsonei buruz ari baita!

    Eskerrik asko...

27/06/2011 10:32 -an, Garikoitz Etxebarria(e)k dio: