[itzul] Euskarara itzulitako liburuak/bikoiztutako filmak

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
As, Mar 15, 09:50:22, CET 2011

Eskerrik asko!

Eitbkoak zein ataletan daude? Haren webgunean sartu naiz, eta, egia esan, ez
dakit non begiratu.

Amaia

________________________________
De: BERBA iratxe ormatza imatz <iraberba a bildua gmail.com>
Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: mar,15 marzo, 2011 09:45
Asunto: Re: [itzul] Euskarara itzulitako liburuak/bikoiztutako filmak

Egun on:

Eizieko web-gunean duzu literatura lanen zerrenda, eta Eitb-koan, filmena.
Armiarma.com-en ere baduzu.

Iratxe Ormatza Imatz
BERBA hizkuntza-zerbitzua
Lan Ekintzako enpresaldea
Harrobi plaza 5, 4., 2. bulegoa
48003 Bilbo
Tel.: 94-4166764

Amaia Lasheras<amaiatxo a bildua yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen (2011eko marren
15a 09:26):