[itzul] tutorado

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Mar 16, 17:58:09, CET 2011

  Arrasti on:

Zergatik erabili  ez , /tuta/, /tua/ barik.

Kasu honetan,

"ikaslea tutoretua dago, erabaili ordez,  pasibotasuna  alde batera itxita,
,/Ikasleak tutorea   dauka/,/eragiletasuna  edo   erabiliko neuke/,  edo/ikaslea tutorearen ardurapean dago/edo antzeko zerbait...

Garikoitz