[itzul] (gairik gabea)

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.org
Or, Maiatza 6, 14:13:37, CEST 2011

Orain dela gutxi, /Neurozientzien laborategiko eskuliburua/ kaleratu du
UEUk (Itxaso Buesa, Aitziber Mendiguren, Angel Bidaurrazaga (ed.), UEU,
2009). Antzeko kontuak ageri dira bertan. Zure zalantza egileekin
komentatu eta honela itzul daiteke, ea lagungarri gertatzen zaizun.

    * SDS %10 = sodio dodezil sulfato % 10
    * buffer DLB = double-layered buffer (geruza bikoitzeko tanpoia edo
    indargetzailea)
    * fenol-kloroformo metodoa (ADN erauzteko metodo bat)
    * EDTA 0,5 M pH 8 = EDTA sal disódica 2-Hidrato solución 0,5 M PH
    8,0 = EDTA Sal Disódica 2-Hidrato en solución - Acido
    Etilendinitrilotetraacético, Sal Disodio Dihidratado en solución -
    Edetado Disodio 2-Hidrato en solución.
    * 500 ul = 500 µl
    * Agitación ligera = denbora gutxian adierazi nahi du

Erauzketa  fenol-kloroformo metodoan oinarrituriko protokolo
eraldatuaren bitartez egin zen, honela:

Desnaturalizatu egin zen 500 µl DLB indargetzaile (Tris-HCl 1 M pH 7,4,
NaCl 5 M, EDTA 0,5 M pH 8) eta 50 µl SDS % 10eko soluzioan irabiagailuan
pixka batean irabiatuta.

og., 2011.eko mairen 05a 12:18(e)an, Belene Salazar(e)k idatzi zuen: