[itzul] Otsagabia, -a

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Or, Aza 4, 10:40:52, CET 2011

Kaixo Amaia.

Bai, hori ere begiratu dut, baina kontua da Googlen galdetuta, askoz ere
gehiago direla 'Otsagabiako' formak, eta, bestalde, harritu nau Xuxenek
'Otsagabiko' okertzat emateak, eta lehen aipatutako horietan ere bietara
jasotzeak.

Joxemari

04/11/2011 10:32(e)an, Amaia Lasheras(e)k idatzi zuen: