[itzul] Euskalbar eta Firefox

Biktor Abarzuza bittorbe3 a bildua orange.es
Ost, Aza 9, 15:30:00, CET 2011

Kaixo:

Mikelek eman duen konponketak funtzionatu du. Sistema leheneratzea ez da
beharrezkoa.

Mila esker

----- Original Message -----
From: <itzul-request a bildua postaria.com>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Wednesday, November 09, 2011 3:15 PM
Subject: ItzuL Mezu-Bilduma, 90 bilduma, 8. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita
(kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa.
Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1.  Euskalbar 3.9 (joseba)
   2. Re: copia testimoniada (Andres Maria Urrutia Badiola)
   3. Re: Euskalbar 3.9 (Asier)
   4. Re: Euskalbar 3.9 (Itzuliz Itzulpen Zerbitzua)
   5. Re: Euskalbar 3.9 (karlos del_olmo)
   6. Re: Euskalbar eta  Firefoxen azken bertsioa bateragarri?
      (Gotzon Egia)
   7. Re: copia testimoniada (Patxi Petrirena)
   8. Euskalbar eta  Firefoxen azken bertsioa bateragarri?
      (Biktor Abarzuza)
   9. Re: Euskalbar eta  Firefoxen azken bertsioa bateragarri? (Mikel)

Message: 1