[itzul] convivencias

Kulturgintza kulturgintza a bildua aek.org
As, Aza 15, 09:01:00, CET 2011

kaixo!
nola emango zenukete gaztelerazko CONVIVENCIAS, umeak kanpamentuetara-eta
bidaltzen diren egun horiek izendatzeko?
eskerrik asko
usoa
----- Original Message -----
From: "LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER" <larrinaga_asier a bildua eitb.com>
To: "'ItzuL'" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Monday, November 14, 2011 3:15 PM
Subject: Re: [itzul] Semipeatonal

Uste dut euskaraz <<peatonal>> (zein <<semipeatonal>>) adjektiboa nekez bana
dezakezula dagokion izenetik. Alegia, <<oinezkoentzako gune>> (edo
<<oinezkoentzako espaloi>>, <<oinezkoentzako kale>>...) hartu beharko duzula
abiapuntutzat.

Holako sintagma batean nekez txerta dezakezu "erdi". Horregatik ni aldendu
egingo nintzateke: <oinezkoentzako gune partekatu(a)>>, esate baterako.

Asier Larrinaga

__________ Información de NOD32 6370 (20110811) __________

http://www.nod32.com