[itzul] Parque de Norte

Garikoitz Knörr de Santiago gari a bildua nonbait.com
As, Aza 15, 10:08:51, CET 2011

> *Molinuevo parkea* ere deitzen diote.

Izan ere, hori du izen ofiziala, mundu guztiak (gaztelaniaz behintzat) "Parque del Norte" esaten dion arren. Euskaraz, berriz, sekula ez dut "Iparr(ald)eko parkea" entzun/esan. Hala ere, testu motaren arabera (alegia, testu ofiziala-edo ez bada), uste dut ezizen hori ere erantsiko niokeela, parentesi artean-edo,: "Molinuevo parkea (Iparraldeko parkea)".

Garikoitz