[itzul] Semipeatonal

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
As, Aza 15, 14:14:06, CET 2011

Bai, hortik joko dut.
Azken batean, ordutegiak ordutegi eta lehentasunak lehentasun, espazio
partekatuak izaten dira: ibilgailuak (oso abiadura mugatuan) zein
oinezkoak ibil daitezke (gehienetan) espaloia eta galtzada bereizita ez
duen kale edo eremu batean (batzuetan piboteak edo beste neurri batzuk
jarri behar dituzte oinezkoak babesteko, halere, gidariek kontzeptua oso
ongi ulertzen ez dutelako)
Eskerrik asko.

14/11/2011 15:15(e)an, LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER(e)k idatzi zuen: