[itzul] Crecimiento inteligente

karlos del_olmo karlos_del_olmo a bildua donostia.org
As, Aza 22, 14:36:15, CET 2011

>Egile horrek DRAEa irakurriko zuen, ba, ezta?

Hala beharko, akademiakoa da-eta. Baina lasai, Xabier, erabil ezazu nahi
duzuna (baita gaztelaniaz ere). Ni ez naiz nor inori ezer inposatzeko
(gogorik edo asmorik ere ez dut, inondik inora).  Dena dela, semantika
aldetik, hazkundea inoiz ezingo da "inteligentea" izan (unibertso honetan
ez, bederen). Bestalde, nork esango zuen duela urte batzuk euskaraz hainbat
gauza (are garraioa bera ere) iraunkorrak izango zirela?   Nire aldetik,
kito eta ondo segi!

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.org
943483474