[itzul] Crecimiento inteligente

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
As, Aza 22, 20:24:04, CET 2011

Agian kontua da "juvenil" ez dagokiela "joven" direnei, baizik eta
"juventud" egoerari. Niri sarritan "escuela infantil" zalantzan jarri
zait, nahiz eta euskaraz zuzendua dugun. "Hospital maternal" ere
zalantzazko ikusten dut.

Mikel

ar., 2011.eko azaren 22a 14:19(e)an, karlos del_olmo(e)k idatzi zuen: